måndag 3 januari 2011

134,6kg

Japp, då var det nytt år då. Ett år som ska gå i formens tecken eller nåt. Då Tomas ska komma ner till normal vikt. 55kg ska bort. Under 80kg ska jag. Enligt BMI så är det normalvikten för min längd. Å dit ska jag komma innan midsommar. Det är fullt möjligt.

Med mig på min resa har jag en tjejkompis i Övik. Vi kan kalla henne L. Hon har en 15kg att tappa, inte riktigt rättvist men män tappar ju vikt lättare än kvinnor så jag får trösta mig med det. Men det känns jättekul att ha någon med sig som går igenom samma sak. Hon ska också följa lchf så då kan vi hjälpa varann med kosten också. De e kanon!

Men det kunde ha börjat betydligt bättre. Är dyngförkyld.. Så det blir ingen träning förns den är väck. Iaf tills hostan är väck. Jag har träningsvärk i magmusklerna efter all hosta.

Jag har sagt och provat många gånger att komma iform. Förstår att folk är less. Men jag har inte varit så här laddad sen jag gick på xtravaganza 2007 och gick ju ner då 30kg på 10v. Man kan hålla samma viktnedgångstempo med lchf. Måste bara se till å träna järnet så huden hänger med.

Vid tidigare försök har jag ju tillåtit mörk choklad och lightdricka men inge sånt nu. Måste bli av med sockerberoendet. Å sånt hjälper inte.. Sen hoppa över ananasen till tacos. HARDCORE LCHF asså.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar