onsdag 5 januari 2011

Fördel med av att va sjuk

-3,2kg då..

Är ju som inge pigg. Det är som bra för jag har ingen direkt matlust. Blir långt mellan måltiderna. Bra det för då krymper jag magsäcken så jag klarar mig på mindre portioner.
Blev lite fusk igår med.. Jag drack apesinjuice! Hemska tanke.. hehehe. Jag hade kvar i kylskåpet och det kändes dumt å hälla bort. Men jag har ju ändå tappat vikt så..

Idag blir ännu en dag i slöhetens tecken. Vill bli av med den här skiten jag fått. Ska till Övik på fredag och då vill jag känna mig kry. Ska till optikern och prova linser. Har haft det för ett par år sen också men gav upp det när jag bodde i lastbilen. Nu har utvecklingen gått lite framåt också så jag kan ha vanliga mjuka linser istället för dom hårda jag hade sist. Har så gravt synfel så mjuka dög inte tidigare.
Ska bli kul å åka hem en sväng. Får se hur länge jag stannar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar