onsdag 19 januari 2011

Omstart, igen.

Jo, det var ju ett tag sen man skrev nu.

Jag höll mig duktig tills fredag morron, då vägde jag exakt 130. Men den dagen sen så vart det lite allt möjligt stoppat i mun. Pizza å sprit bla.. Jag var ju ner till övik hela helgen. Festa på fredan och lugnt resten av helgen. Följande vecka så vart det lite si å så med kosten. Mest så..

Men i måndags, 17 januari, så börja jag om. Nu är det inget som stör, inget planerat. Bara jobb.
I måndags vägde jag 134,2kg. Imorse 132. Så 2kg på tre dagar.

Jag kör inte strikt, jag vet vad jag kan äta extra, jag går ändå ner. Inte lika fort men jag måste ju kunna hålla det här. Nu i början när man har så mycket att ta av så går det ju bra men senare så får jag köra striktare o striktare. Så jag tillåter mig äta 70%-iga chokladkakor, clementiner, cola zero, och nyss åt jag mozzarellasticks från Max.

Träning ja... :) Var på gymmet, Iksu, i måndags. Har ju läst å hört att bästa förbränningen sker innan frukost. Så jag gick dit på tom mage. 15min på crosstrainern gick ju bra, en del styrke gick bra med. Men efter 12 reps på magen så kom det.. spy o svimkänslor och jag var på väg att somna i maskin.. Gick å satte mig och orka knappt lyfta vattenflaskan. På tom mage går jag aldrig dit igen. Å nu har jag en jävla träningsvärk i armarna också så jag tänkte lugna mig tills på fredag innan jag försöker igen. Men det var roligt att vara där. Kände sig duktig och det var kul att vara bland folk. Sen är ju det fin utsikt där inne också.. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar