söndag 12 december 2010

Varför?

Jag förstår inte vad jag har gjort tokigt, jag har inte gjort nåt jag inte har gjort tidigare men ändå så går det så här..
Igår när jag vägde mig så hade jag gått upp 300gram och ville se hur det var idag innan jag bloggade, men har gått upp 100gram till. Tidigare har jag tappat varje dag första veckan. Enda jag kan tänka mig är ananasen tå tacobuffen jag har ätit båda dagarna på stan. Att dom kanske har gått från ananas i juice till i sockerlag. Har ju tagit ananasen som min frukt om dan som en del säger är okej. För tacosen blir så mycket bättre. Men inge mer sånt nu då. Har tänkt laga mer mat hemma ändå så, har bara inte idats över helgen. Har ätit ägg o bacon som vanligt till frukost.

Nåväl..

Kom till mina första "hinder" igår, och idag. Körde kompisar igår i taxin som ska flytta till hus på fredag. Dom prata om att jag skulle komma ut dit å, ni vet, äta, dricka å må bra. Men vad jag ska jag dricka? Man är inte så social nu..
Sen ska jag på adventsfika idag i Bodbyn. Såg på Preen-macken jag har brevid att dom sålde Julmust Light. Får smutta på den å titta på alla som stoppar i sig gofika.. :(

Man borde låsa in sig å inte umgås med andra än taxikunderna nu under dieten..

Imorgon bitti blir det lite sovmorgon för jag måste på verkstan med taxametern, passar ju bra när jag har tänkt mäta mig.
Men man tappar motivationen nu när man går åt fel håll i viktminskningen.. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar